Snackek uzsonnára vagy tízóraira

Anera

Gondot okoz, hogy mit egyél uzsira? Ajánlok néhány megoldást. Joghurt, magvak, zabpehely és egyéb egészséges hozzávalók.

Az alap a joghurt. Ebből inkább natúrt válassz, hiszen a gyümölcsösök tele vannak cukorral. A gyümölcsöt te tedd bele:) Ilyenkor nyáron hatalmas a választék bogyós gyümikből (ribizli, málna, szeder,áfonya) nyugodtan variáld őket.

Lehet hozzátenni zabpelyhet, rozspelyhet,chia magot. Ezek sok fehérjét és rostot tartalmaznak.

S jöhetnek még a magvak:) Mandula, pisztácia, kesudió, mogyoró. Időnként túrót és mogyoróvajat is teszek hozzá, ezekben is sok a fehérje.

Remélem sikerült tippeket adnom.

És akkor lássuk képekben is:)

Joghurt, málna, mandula, túró

Joghurt, áfonya, chia, pisztácia

málna, joghurt, chia, zabpehely

Joghurt, áfonya, mogyoróvaj és zabpehely

Címkék: áfonya, tippek
http://anera.blogstar.hu/./pages/anera/contents/blog/41506/pics/lead_800x600.jpg
áfonya,tippek
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?